Morgonstund har guld i mund

Jaha hallå, velakillen här. Känns verkligen otroligt spännande att på nytt få chansen skriva ner lite ord och funderingar här! Frågan är ju bara vad man ska skriva om riktigt. De flesta som skriver bloggar verkar ju ha något vettigt och intressant att skriva om. Kan vara antingen kärlek, vänner, lycka eller fadderbarn. Men när man står där utan både det ena och det andra blir det svårare, men det viktiga är att man försöker.

Intressant av folla att ta sig en titt på karma. Om jag inte är helt ute och cyklar verkar hans lyckats bra med det då han vaknade upp i sin egen sköna säng. Inte på en polisstation, utan brutna ben och andra synliga skador samt utan en slumpad tjej med ofördelaktigt utseende. Sånt kan hända den som saknar karma. Själv verkar man ju dock vara halvgul på karma och ska passa på att njuta av livet nu medans man lever, känns i princip som att man kan räkna sina kvarstående hjärtslag.

På tal om leva så något som gör mig riktigt arg, förgrymmad, förtörnad, vredgad osv är det här med klockan som skulle ställas om igår. Hur mycket jag än grubblar och funderar kan jag inte komma på en anledning som gör det värt de. Något som man dock vet händer varje gång är att man på ett eller annat sätt blir lurad att bli för sen eller tidig, beror ju givetvis på om det är nått viktigt, då blir man sen, är de inte det blir man tidig. Karma antar jag.

Dags att ge sig ut på nån slags krubbjakt, HaDee.


Kommentarer
Postat av: Guggelito

jag har väntat i över ett och ett halvt år nu på filips lista över de 7 bästa sakerna han vet, tycker det är på tiden att jag får läsa dom nu annars tappar ni en trogen bloggläsare!

2010-03-31 @ 19:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0