Hej hopp i lingonskogen

Hejhopp alla grannar och bordsbröder. Idag är det en stor dag, en väldigt stor dag. Jag ska nämligen köpa en ny lavalampa till mitt sängbord av ek (världens bästa träslag). Det känns lite vemodigt att berätta det här men det har faktist kommit en helt ny jättetokfrän modell av lavalampor som det känns som om att alla kommer ha inom en snar framtid, men jag är iaf bland de första (A). Men jag är dock lite kluven inför mitt val. Man skulle kunna säga att jag står i valet och kvalet. Det finns så många olika färger och det är så himmelskt svårt att välja. Svart-röd, Blårosa, Turkoslila, Rödblå och Rödvit. Min personliga favorit är allihopa vilket gör valet lite svårt och därför skulle jag vilja ha lite hjälp med vilken jag ska köpa. Skriv vilken ni tycker är vackrast så köper jag i slutet av dagen den som fått mest röster. Tack på förhand alla snällisar :$ Jag måste börja tänka på refrängen nu och gå och mata min köttätande blomma, men först skulle jag vilja hälsa till alla barnen i barkarby och mina låtsaskompisar bodis och ballis. Hejdå allihopa!

Kommentarer
Postat av: Robin A

Jag röstar på den där turkoslila (A)

2008-10-08 @ 09:29:55
Postat av: mjah

varför har ni slutat blogga? det här är ju en toppenblogg :)

2008-10-13 @ 10:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0