Hatlista ( De 7 värsta sakerna jag vet)

Hej hopp alla banditer och bovar :) Folköl som skriver :) Jag har just färglagt klart mitt färgläggningsblock så nu tänkte jag blogga lite.
Idag har jag tänkt på hur mycket jag hatar olika saker så nu kommer jag att lägga upp en lista på de 7 allra MEST IRRITERANDE sakerna i hela vidriga världen. Ytterligare en lista alltså ( jag gillar listor ) !

7.  Trasiga ös-kar. (Dom läcker då).

6.  Icke fungerande suddigum (Då suger det att skriva fel)

5. Porlande vatten ( Då måste man ha flytväst om man ska bada)

4. När mitt backpacker startar om utan anledning före jag hunnit spara. ( då blir jag arg och måste börja om)
 
............Håll i er här kommer topp 3!

3.  När man tappar mackor på marken och dom landar fel väg ( Då vill jag inte äta längre) .

2.  När någon skriver hej till mig på msn och när jag sen skriver hej tillbaka så svarar dom inte längre ( Det går mig att känna mig retad)

1. Perioden från när man lägger sig och försöker sova till då man somnar. Så otroligt vidrigt jobbigt det är alltså, Man vrider och vänder på sig, man flyttar sig, byter ställning, gråter, tänker på dumma saker, räknar saker tar piller men LIK FÖRBANNAT ligger man där vaken 10-15 h senare. Fy farao.


Känner att jag måste lägga ut Velas största irritationsmoment också.
´
Under det året jag nu kännt Veakillen har jag märkt att han stör sig på

3. Hår i munnen (det kittlas och är äckligt)

2, Stress ( Det är jobbigt)

1. Panik ( Då mår man dåligt och är arg)

Inom kort kommer jag lägga in mina 7 bästa saker också. Haaade :D


Kommentarer
Postat av: lizard

vi vill se vea skriva!!// alla dina tjejer

2008-11-04 @ 21:33:49
Postat av: hanehane

hej

2008-12-12 @ 14:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0