Actionkväll

Hejsan Follan aka actionfille här igen. Förlåt att jag inte skrivit på länge men ska försöka skärpa mig nu.
Idag ska jag försöka göra en top 5 lista med de bästa Action och Fantasyspelen jag prövat på. Jag har dock inte prövat så många spel utan spelar varje spel väldigt lång tid istället och dessutom väldigt intensivt under den tiden så försök ha överseende om inte just erat spel är med på listan.
Här kommer listan:

Nr. 5: Ninja Gaiden till Xbox 360!
Spelet bjuder på mästerlig luftakrobatik grymma slag och dessutom är det otroligt snyggt gjort!


Nr. 4: Castlevania-Down of Sorrow till Nintendo DS.
Magisk spelkänsla i detta spel där du spelar som en återskapelse till drakula.
Grymt.


Nr.3 : Final Fantasy VII till Playstation One: Behöver jag säga mer än så?


Nr.2 : God of War till PS2:
Kratos är argast, så är det bara. Han slår och slår och slår.  Har stor kärlek till det här spelet.

NUMMMMMMMMMMMMMER 1!!!!:
Självklart: Phantasy Star III: Generations of Doom är ett RPG till Segas konsol Mega Drive. Väldigt medeltida och väldigt fräckt. Ser inget dåligt med det.


Allt från actionfille denna lördag. Hade


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Hej! Jag har en idé. Ska vi börja prenumerera på varandras bloggar via bloggkoll.se tycker du?

2008-10-18 @ 17:21:13
URL: http://rollywood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0