Vilken dag !

Idag allesammans hände något alldeles utomordentligt spännande i mitt och Velas liv. Det var nämligen så att vi var ute och grävde efter fossiler och andra fynd i jorden på nordanå då vi plötsligt slog i något hårt med spaden som senare visade sig vara en flaska. Vi drog upp korken till flaskan och kunde sedan skaka ut en gammal dammig skattkarta som inte såg ut att vara rörd på flera tusen år. Vi bestämde oss för att försöka hitta skatten och följde genast kartans ledtrådar. Vad kunde det vara för skatt?
2 timmar senare, helt utpumpade och med smärta i hela kroppen hade vi då nått vårat mål. Vi hade hittat skatten!
En stor geleråtta var det som gömde sig nere i den dunkla jorden. Och gud så gott det var :)
 > Skattkartan

See yaa :)

/ Follan

Kommentarer
Postat av: Juulan

Påminner mig om när jag hittade en skattkarta sen så följde jag alla ledtrådar sen orkade jag inte mer och for på H&M =P

(Lägger upp dagens outfit från skattjakten sen)
(Och efter jag varit på H&M)
(Och dom jag har på mig idag förstås)

Ha-Ha :P!!

lav yaa bloggers

2008-04-15 @ 23:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0