Tårar...

Vela här, skulle kunna skriva spaltmeter om tårar nu... men ska försöka få ner nåt vettigt. Ska berätta en eller två roliga historiier för att försöka glädja mig själv... mitt ända glädje ämne just nu är att jag räknar dagarna till lägen3..

Dagens Historia 1:
- Varför ramlar de där ungarna hela tiden? - De är ju trillingar foofan!

Dagens historia 2:
- Hur var namnet? - James, utan X. - Men James stavas väl inte med X? - Nej, jag sade ju det!

Hoppas ni blev lite gladare nu, det blev i alla fall jag =) Idag har jag inte gjort så mycket, var i stallet ett tag och myste med skuggfax. Det är min häst som de flesta kanske vet, döpte han till det eftersom han ser ut exakt som gandalfs häst skuggfax! Fast han är inte lika snabb, men dubbelt så söt :$ slänger kanske upp en bild på honom sen om jag har tid! Ska kila till säng3 nu och mysa med james, men vi ses! 

xoxo V3la


Kommentarer
Postat av: Nisse we will win it 6 times Johansson

Kan inte vara gladare än vad jag är nu! Det här ska ni få höra i sommar!

2008-04-08 @ 23:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0