Svälj gröten och håll käften

Tjabbbbbbba, Folle här igen :) Idag har varit en ganska soft dag, på förmiddagen blåste jag bara upp lite ballonger inför Velas 18-årsdag och nu på eftermiddagen har jag och jacke spelat med pogs. Jag hade en ganska dålig dag och gick sammalagt back 2 st pogs. Men det värsta är inte att jag förlorade dom, utan det värsta kommer att vara att berätta det för pappa. Vet inte riktigt hur jag ska göra, han kommer bli ruskigt besviken för vi samlar tillsammans jag och han.
Men jag har inte så mycket mer att skriva nu, kanske kikar in lite senare och berättar om kvällen, men förmodligen går den väl åt åt att välja vad jag ska ha för outfit imorgon :)

Dagens pog:

Pussss på er=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0