Plomm3

Tjaaaanare, vela här. Ska gå och lägga mig och sova min 14 timmars skönhetssömn snart, tänkte bara först skriva några rader till er som kommenterar bloggen. Tack=) Det är ni som får mig att vilja fortsätta och får det att kännas roligt. Ni som skriver oseriösa och omogna saker som " sluta blogga ni förstör bara ryktet för serriösa bloggare!" är ju bara avundsjuka, de vet vi alla=) Men ska vika in klövarna nu, har nån typ av vett och etiket kurs imorgon som folle har rekomenderat för mig så..

Dagens citat:
Bättre ett fat plommon med kärlek än en gödd oxe med hat
- Bo-Erland Törner, 2005.

Ska försänka mig i sömn nu, P o K.

Kommentarer
Postat av: lägen3

vem har sagt att bloggen är oseriös? det är bara dom "seriösa" bloggarna som är världens tråkigaste och tristaste personer och den här bloggen är min bibel...

2008-04-07 @ 07:32:31
Postat av: fia

de här är ju lätt roligare att läsa en rå seriösa bloggar, man lessnar ju då :P

2008-04-07 @ 16:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0