Morgonstund med guld i mun

Halllaj, follan här =D Sitter här vid köksbordet och har just disskuterat kroppsmålningar med Vela! Vela håller stenhårt i att leopardmönstret är det vackraste och jag måste faktist hålla med för en gångs skull.
Nya utmaningar väntar nu i skolan, och jag ser det hela som ett stort även3. 
Vela slänger in en dagens outfit lite senare och jag kan knappt bärga mig :)
I brist på ideér slänger jag nu in en dagens frukost:

Äpple: Ica Kvantum, 1.90 :-
Cigarr: Spansk, 75:-
Viltskavsgryta: Skolköket (tog hem i början av terminen) 20:-

Måste springa nu för att hinna me bussen, men jag lovar att vi hörs senare. Kramar


Kommentarer
Postat av: Pinto

Dagens outfit NUUUU plzzzzzzzzzzzz....klarar inte av att vänta längre!!!

2008-04-03 @ 13:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0