Jonny Dong Dong

Hallå där kära läsare, valle som skriver några rader. Tänkte berätta om en spännade och ovanlig sak som jag och folle gjort i veckan! Det är nämligen så att vi har varit på ett Scout-läger. Ni alla tänker säkert att det är ju inget speciellt med de, de har väll alla varit. Men den spännande grejen är den att jag, folle och våran scout-kompis Jonny hittade en tand från en ursus maritimus, som ni alla nog vet är latin för isbjörn. Vi var säkra på det var en isbjörn eftersom folke en gång såg ett program om olika björnar på Animal Planet. Kändes riktigt häftigt faktiskt och vi blev hela lägrets coolaste och farligaste killar eftersom ingen annan nånsin sett en isbjörn=)
Tanden--->

Dagens snällis: Moster Jonny som bjöd på fika=D

Kram3 /vikkeviking

Kommentarer
Postat av: kariin

jag är lite bättre än er på dagens listor så jag tror jag fortsätter..........

2008-04-25 @ 17:17:50
Postat av: fia

WOW inte dålig tand, lite avundsjuk man blir..

2008-04-29 @ 18:23:07
Postat av: willelinto

hihi =)

2008-05-01 @ 01:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0