Hellre feg än dum

Att vara feg är ej att vara dum, det är en av många saker jag lärde mig igår på vett och etikettkursen på Campus.
Ska inte prata för mycket om det, men rekommenderar den starkt för alla pojkor och flickar.

Har för övrigt inte allt för mycket att skriva om idag, men fick idag höra på radio att allt fler skräpar ner i Stockholmstad. Tycker det känns förjävligt, och vet inte ens om jag vågar åka dit någon mer gång. Man kanske blir förgiftad?

Postar en liten lista också, sen får ni förlita er på att vela skriver något fint och kanske skickar iväg en dagens outfit å så!


Dagens gratulation: Går till Macke som efter allt slit äntligen tagit körkortet!

Dagens bottennapp: Teatern Lappsjuka, en skruvad berättelse om ensamhet, drömprinsar och gaser av & med Gabriella Widstrand som var slutsåld när jag skulle boka. Allt slit förgäves! Fyfan.           

Dagens dummis
: Peter vidmark, som utan anledning förgrep sig på en gammal tant för att visa sin makt. Bara för att man är stark ska man inte vara dum. Dummisjävel.

Tak och hej/ foll3                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0