Hejhopp!

Tjenna foll3 här. Än en gång har jag tagit mig ut ur behandlingshemmet men denna gång fick jag rymma. 
Metoderna blir bara bryskaer och bryskare. Denna gången fick jag bära en s.k blogghjälm som gör det helt omöjligt att bloggam t.om i huvudet. Något som gjorde mig helt vansinnig och tillslut lyckades jag slita av mig hjälmen och rymma från hemmet. Så nu sitter jag här igen och kan få utlopp för alla mina känslor. Ett ord som passar: Awiiiiie!

Ska också berätta om en sak som jag och albin gjort:

Vi har nämligen labbat. Det kanske låter lite töntigt men nu ska ni få höra:
Albin tappade nämligen en tand i fredags och vi lade den i gammal visa i ett vattenglas för att kolla om det låt en guldtia där morgonen efter, något jag alltid trott varit en myt. Men hör och häpna, när vi vaknade dagen efter simmade det en jättesöt guldfisk i glaset till våran stora förvåning. Vi gick sedan till Nordzoo och sålde den och vips så var vi 60 riksdaler rikare.
Syftet med det här inlägget är att jag tycker inte att någon bara ska slänga sina tappade tänder utan utnyttja naturens krafter och tjäna samtidigt en slant.

pusshej


Kommentarer
Postat av: Prubb

tror du måste vara sjukast i hela världen hahahahahahahah

2008-04-13 @ 22:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0