Hej igen alla :)

Tjallaj. Folle här:) Ska berätta lite kort om helgens äventyr och lite annat ditt och datt:) I lördags reste jag och Vela till en av världens mest mystika ställen för att försöka lösa en av de allra mörkaste hemligheterna, nämligen Bermudatriangeln eller Djävulstriangeln som den också är känd som. Vi köpte en båt i Miami och gav oss sedan ut med full dykarutrustning för att försöka ta reda på vad om döljer sig nere i det mörka djupa vattnet. Efter en viktigt kluns som jag vann var Vela tvungen att ta på sig att dyka först och efter ca en halvtimme var han tillbaka vid båten igen. Men nu kommer det sjuka, det var inte bara Vela, med sig upp hade han 160 st till och jag förstod förstås ingenting. Vea förklarade snabbt att det var en dum sjöjungfru som hade kidnappat alla som försvunnit under åren och att han var den första som var stark nog att fördjöra sjöjungfrun för att sedan befria alla. Det går nästan inte beskriva hur bra det känns att ha gjort en sån god gärning och det är ju trots allt inte ofta man räddat 160 liv förut.
Aja ska inte skryta mer nu!


För övrigt så vill jag bara säga lycka till, till Jacob Marklund som på måndag har teoriprovet för att ta förarbevis för EU-moppe.  Jag håller tummarna för dig!

Ska inte glömma, dagens dummis: Karin säger: "Ska vi inte fara till den där Pizzerian vid lassaretet, Pikachu eller


Kommentarer
Postat av: Jacob.

Uppskattar ditt stöd! Ska se till att göra allt för att nå mitt mål att äntligen få ta det efterlängtade "EU-kortet"!

2008-04-20 @ 23:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0