Glasssssssigt

Tjan3, vela här=) Har varit en ganska spännande helg som folke skrev om, så idag har jag bara tagit det lugnt och sorterat mina hockeybilder osv. Ska gå och lägga mig nu så jag orkar ta mig upp imorgon, då ska jag och folk3 nämligen bestämma vilket kollo vi ska vara på i sommar. För att få det vi verkligen vill och inte hamna som förra året(Ponny-kollo för dumkillar) så ska vi vara ute i tid den här gången!=)

Dagens glass:
Åt en skitgod och riktigt snygg glass idag, Fillelin hette den tror jag=)
image22

XoXo vajkstar

Kommentarer
Postat av: slu

alltså dagens glass.......

2008-04-21 @ 12:41:15
URL: http://sluu.blogg.se
Postat av: Anonym

du kan inte hjälpas hör hemma på ponnykollo för dumkillar vela..

2008-05-29 @ 00:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0