Första blogginlägget :)

Tjenixen allihopa! Folka som skriver här. Kan berätta lite kort om min dag :) Steg upp 07.00, duschade, åt frukost, gjorde mig i ordning osv för att  08.00 ta bussen till flygplatsen. Vea följde med och vinkade mig hejdå, (var nästan för mycket:$), 09.00 gick sedan flyget till götet, ett ganska mysigt litet plan som SAS valde att flyga med idag :) Aja nogpratat om det, 10.30 landade jag på Landvetter Airport, och där stod då min flickvän Kenza och väntade på mig när jag landade, hennes flyg hade landat en halvtimme tidigare :) Vi drog sedan direkt ner til stan för att fylla upp våra shoppingbehov och nu drygt 4 timmar senare sitter jag här på scandic helt utpumpad och 7000 kr fattigare!
Men fina kläder hittade jag, kul med lite annat utbud än här i skellefteå :) Vi hann också med att fika på ett jättemysigt Café som heter Fiket!

Näe nu ropar Kenza från badet och roomservice plingar på dörren, så jag måste avsluta det där inlägget nu :)
Men räkna med att höra från mig senare ikväll, kommer hända massor roligt under dagen som är värt att skriva om. Ska översätta till engelska för alla våra utländska läsare också det lovar jag :)
Lägger upp en fin bild från hotellet också.
Ciao!
 


Kommentarer
Postat av: Skuggpräst

så kul för er =) unnar er veklrigen all lycka!

2008-04-01 @ 17:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0