Försäljning=D

Hallaj, vela här. Vi behöver lite pengar för att finansiera lägen3 så foll3 kom på ideen att förena nytta med nöje och börja trycka kläder med paljetter=) Det går till såhär att alla ni som läser detta och känner att, ja det här är något för mig=D, ni skickar in ett fint klädesplagg till mig(+ 200 kr, men det är de lätt värt). Sedan "pimpar" jag helt enkelt upp det med lite paljetter jag har köpt. Färgerna som finns att välja på är grönt, guld, silver och röd-orange. Efter detta kommer ni ha stans häftigaste kläder och komemr få alla honor/hanar ni vill! Skriv en kommentar med eran hotmail så mailar jag adressen. vågar inte skriva den här pga risken till brevbomber=(

Den här gjorde jag igårkväll och det är ett litet smakrpov på hur de kan se ut=)
Pusssss från vela

Kommentarer
Postat av: Pinto

haha orkar inte med palljettkläder=)

2008-04-14 @ 19:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0