Examensdag!

Idag är det faktiskt en stor dag=D Folle har tagit examen och jag har fått igen min jägarexamen =D=D=D!!!! riktigt skönt att vi lagt dedär bakom oss... så idag skriver jag inte så mycket, måste fira detta med en dagens lista som kommer senare:)

Dagens lilla minus var när vi var på willys och en främling sågade våran skäggväxt=( Känns som trist att en sådan perfekt dag ska bli krossad så snabbt, men han var en dumkille så ska försöka att inte bry mig!

Dagens skämt:
Två diarr'e pluppar var ute å gick.Efter dom vart å gått ett tag så kom dom fram till en krog.
Diarr'e 1 - Kom vi går in
Diarré2 - ja visst
När dom komm fram till dörren så blir dom stoppade av dörrvakten
Dörrvakt - Här kommer ni inte in...det är bara för hårdingar.
Författare: Jacob Marklund

tack och hej, leverpatsej:)

Kommentarer
Postat av: fia

Men tänk positivt.. om han sågade skäggväxten så har han ju iaf sagt att de e nå skägg, lr?
tur att du inte ska bry dig då :)

Grattis till examena..

och snyggt skämt!

tjarå

2008-04-04 @ 17:50:46
Postat av: amandag

Hahaa ni är då för söta pojkar!

2008-04-04 @ 18:50:34
Postat av: sune

gu va knäppa ni är kills:)

2008-04-04 @ 20:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0