Det finns inga dåliga väder

Tjallaj, follan här. Har inte mycket att skriva om idag, men tänkte berätta lite om en dispyt som uppstod såhär på morgonkvisten. Jag och frug3 hade bakat kladdkaka(med öar av vit choklad) igår och idag när vi skulle avnjuta den råkade jag tydligen ta för många vitchokladsöar vilket ledde till att frug3 bojkottade kladdkakan i ren protest. Vad har ni att säga om den här typen av beteénde? Visst blir man förargad? 

Inte nog med det hon hade också stängt av min väckarklocka så att jag inte vaknade i tid till gökottan, balllllllll.


Ajja trots denna sorgliga händelse och start på dagen ska jag göra det bästa av situationen, menar det är ju bara att gilla läget. I dagens allmanacka läser jag: 15.00 Syltkokning med Gittan, räknar med att det håller på ungefär 2 timmar. 18.00 ska jag sedan befinna mig på slakteriet och bevittna när Sixten och Ola slaktar dom mäktiga älgtjurarna. Fyfan så grymt det kommer bli! :D

Slänger ut en liten lista också:

Dagens fjant: Frug3 som gråter över förlorade öar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0