Blod svett och tårar

Ja, dagens inlägg kommer som rubriken säger handla mest om blod, svett och framför allt tårar!
Jag (foll3) har just avslutat ett parti FIFA08 med Vela och som ni kanske redan anade gick jag som segrande ur partiet! EasyPeasy! Tårarna=Vela

Dagen till ära så har jag också hjälpt vela att hitta sig en TV, så nu har vi nått att sysselsätta oss med kommande veckorna :) Jag ska nu inte fastna här en vacker dag som denna utan nu är det Ponnyridning som gäller på Skellefteå Ridklubb =) Slänger dock in en dagens outfit innan dagen är över!´

Sist men inte minst: Dagens höjdare:

1. Animal Planet ska göra en ny kanal med ett ännu bättre utbud.
2. Skilda världar ska börja sändas igen på TV4.
3. Jessica Alba är äntligen gravid

Dagens underhaltiga:
1. Min skäggväxt blev sågad av en fulsnubbe på Willys.

2. Veas fläderdryck är utgånget datum
3. 500 är felaktigt misstänkta för rattfylla i sverige.

http://metro.se/se/article/2008/04/04/15/3100-57/index.xml


3.


Kommentarer
Postat av: sandra

ha en trevlig kväll killar:)

2008-04-04 @ 17:05:52
URL: http://sluu.blogg.se
Postat av: Suk3

Hej killar!

Hoppas ni har det roligt även fastän ni slutat på brännan, saknar dock Foll3's chipsfingrar :/ Den där Vela är en riktig fisk på Fifa08 har jag hört, han har inte den rätta koordinationen i händerna tyvärr =(((

Ha det bra killar
MvH Susanne

2008-04-05 @ 11:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0