"avvänjd"

Hejsan, Follan här. Vill bara ursäkta att jag igår inte skrev ett enda inlägg men jag har faktist giltig frånvaro.
Det är så att jag har varit på avvänjning. För vadå tänker ni nu.. Jo för att jag är beroende av bloggen såklart.
Först satt vi i en ring och jag fick dra den klassiska: Hej, jag heter filip och är bloggoman. "heeeej filip"
Sen fick vi sitta en hel dag på en dator där alla bloggar var blockerade och dessutom hade datorn inget tangentbord. Lurigt.  Dom trodde alltså att en sån enkel undanmanöver kunde lura en mästerbloggare som mig.
Så vad gjorde jag? Bloggad i huvet såklart. Jag tror att jag satt i säkert 4 timmar och bara bloggade i huvet, tänkte mig en dator och sen bara bloggade och bloggade och bloggade...När jag sedan skulle sova räknade jag bloggar och dom märkte ingenting. Så jävla simpelt och patetiskt. Det var bara att tänka sig en dator och sedan bara blogga i sinne, jag tror att jag han skriva minst 4 inlägg under kvällen, lite tråkigt att ingen fick läsa dom men huvudsaken var ju att jag kunde leva med mig själv.
Måste skynda mig från datorn nu för om mina föräldrar skulle hitta mig på bloggen skulle de bli mycket besvikna.
Tack och bock för mig, kikar in igen imorgon :)
Pussssssssss (K)

Kommentarer
Postat av: Amy Diamond

HAHAHAHA så sjukt roliga ni är! klockrent haha!

2008-04-10 @ 21:04:56
Postat av: Pinto

asså blogga i huvet så sjuukt...=)

2008-04-10 @ 22:53:59
Postat av: julia

svar: Vem har sagt att ni ska bry er? En blogg är för sig själv också och inte bara för alla läsare?

2008-04-11 @ 07:12:37
URL: http://julialundqvist.blogg.se
Postat av: julia nörd

Om en blogg var för sig själv äre väll lika bra att hålla sig till dagbok eller nå annat gay.
Om man inte vill dela med sig av sitt liv så borde man inte blogga.

2008-04-11 @ 15:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0