Ära vare gud i höjden..

...denna har jag gjort i slöjden:  . Det tog mig ungefär 3 lektioner att slutföra den, men det viktigaste är ju självklart hur slutresultatet blir.
Om ni vill köpa pärlplattor så kan ni antingen beställa ett motiv eller välja bland dom befintliga. Ska för övrigt ha en utställning med en massa fina pärlplattor på folkparken 21/4, jag hoppas verkligen att ni dyker upp.

Priset för dom befintliga är 49 :-, ska ni beställa ett motiv kostar det 69:- alt. 89:- för en extra stor platta.
Dom är perfekt att hänga på väggen för övrigt och även en jättebra sak att ge bort som present.
Släng iväg en kommentar om ni vill beställa en pärlplatta.

/ Folle


Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Kan du länka en hemsida jag kan köpa motiv för ?
Skulle vara Jääääääääääääääääääääääätteee snällt!

föresten, filip är ganska söt :) är du singel?
och vea är ful.

Lev i Frihet

2008-04-07 @ 17:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0