And finally weekend

HallåÅåJ, vela här=) läste en liten berättelse idag i tidningen som jag prenumenerar på, Jag & Du i trädgårdslandet heter den. Den handlade iallafall om att man inte ska vara dum och småaktig, för då får man inga vänner. Kan inte göra annat än hålla med! Ikväll ska jag bara ta de lugnt, kolla på film käka chips osv=) Har tankat alla avsnitt av Barba-pappa eftersom jag inte fått igen med dvd jag lånat ut till preben=(

Sen täntke jag bara att ni alla förtjänar veta varför jag inte bloggat på hela dagen. Det är nämligen så att folles föreldrar kom på att han fortfarande bloggade och att han bloggat i huvudet jättemycket på sistonde. Så nu är han på ett nytt avvänjningshem och kanske bli borta ett tag... =( Det känns jättejobbigt men jag tror han klarar det eftersom han är en så stark och egentligen fin kille!
image18
Peace OUTtttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0