2 dumkillar är fler än 3 snällkillar

Tjaaaan3, velstar här. Först  ska jagbara be om ursäkt för igår,  var för en gång skull ett lite oseriöst inlägg, tänkte de kan vara roligt med lite oseriöst påden här bloggen med=D men hoppas ni fattade skämtet. Idag har det varit en båda bra och dålig dag. Började bra med att en snällkille var dörrsnäll! ALLTID uppskattat! sedan skulle jagsätta mig idatasalen,då  var de två stora dumkillar somhela tiden tittade på mig=( kände mig jätteretad..  Men som sagt hände det mycket bra med! Nivet hur länge jagönskat mig ett sånt där handbroderat förkläde att ha när jag  bakar tigermuffins, ettsånt där jättesuperdupermysigt:)Tror ni inte att Pontus Marklund hade gjort ett till mig idag. Nuska de hem och bakas!!!!

Dagens snällkille:
Pontus Marklund, kommentarer överflödiga.

Dagens kalkon: 
Hittade en spik i maten idag, var jättevass=(

Dagens ordspråk:
Av barn, dårar och Thai-larsa får man höra sanningen.

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: POMPE

om jag är snäll?...sååå iin iii!

2008-04-09 @ 19:13:56
Postat av: fia

oooh, muffins.. ge mig? ;)

2008-04-12 @ 17:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0